«КІОТСЬКІ» ГРОШІ – КОТУ ПІД ХВІСТ?

kitПластикові вікна в школах Хмільника, які були встановлені за «кіотські» гроші, переробляють батьки за власні кошти. Причина – невідповідність встановлених вікон санітарним нормам…

Якщо бути точними, то встановленні вікна не можна перевести в режим провітрювання: вони можуть бути тільки закритими, або тільки відкритими. Але залишати відкритими вікна, наприклад, на 2 чи 3 поверсі досить небезпечно…

От і вирішили батьки не чекати милості від міської влади та, за власний кошт, виправити ситуацію, замінивши «кіотські» вікна. Принаймні це вже зробили в більшості класів  школи №4.

Напевно депутатам міської ради варто задуматися щодо ефективністю використання «кіотських» грошей.

Нагадуємо, що свого часу, під час пленарного засідання Хмільницької міської ради,  депутат Володимир Шеремета зробив припущення, що вартість робіт з встановлення вікон завищена в кілька разів.

Комментарии

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Цікаво, а в яку суму батькам обходиться така заміна вікон?

  • Естер:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    думаю, що не по завищених цінах. і десь в двічі дешевше.

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    В циx чудіків своє бачення: “так красіво фсьо зробили, а їм шось не нравиця”))

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Кому під хвіст, а кому- новенький Lexus із салону (меньшенький Вася вчора його у МРЕВ ДАІ реєстрував). А ви тут- “красіво”, “не красіво”…. ;)

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Чого Ви добиваєтесь?Ви ні нащо не спроможні…

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    До кого звертаєшся, Том?

  • жора:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Новий лексус? Ребята я не вкугсе, я щось пропустив? Якщо так , то це вже повний пі……ц! Їм дійсно несрати на тих людей !!

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Яка Вам різниця хто на чому їздить?Думаю це проста заздрість, а не справедливість.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Хтось їздить на гарних авто,хтось постійно ходить в майках з брюками…хто до чого стримиться те і має.

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    А ти задумайся за що він його купив? За зарплату? Не свіши! Тут пахне не заздрістю чи справедливістю, а криміналом. Не вірю що за зарплату!

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Власні заощадження,кредит,допомога родичів….

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Це скільки ж нада відкладати з зарплати ветлікаря, щоб купити таку машинку? Років з 200 навєрно. А про родичів то правда. Папа на золотій жилі сидить! Відкад за відкатом! Чого ж синку не помогти?

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Всі люди помиляються, Василь Пилипович теж,але тільки тому, що Він дійсно щось робить, незважаючи на всі пригоди які йому створюють купка ображених або обділених “Робін гудів”.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Чому відкладати.Продав попереднє авто частину взяв в кредит тисяч 10000 дол.І все новий автомобіль.Проста матиматика.

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Пригоди він робить собі сам і ніякий робін гуд тут не винен! Хто рішення заставив підробляти? Робін гуд? Хто поставив вікна в школах які батьки міняють а гроші просрав? Робін гуд? Хай робить! Тільки хай не краде! А звалювати все на робін гудів і на його помтилки – то співучасть!

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Шановна Каркуша я як і Ви прост висловлюю своє бачення на речі котрі відбуваються в Хмільнику.На мої висловлювання можите просто не реагувати на них.Доречі цей сайт популярний тільки тому, що тут є коментарі.

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я тоже висловлюю свою думку так як і Ви! Але не бачити очевидні речі і захищати злодіїв – то співучасть!

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ви суддя?Прокурор?Час все розсудить.Я бачу все.

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Значить Ви сліпий! І про це говорю не я а саме прокуратура! Бо прокурор визнав факти підробки рішень! А такі як ви намагаєтеся відбілити злодіїв!

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я все аналізую як простий житель Хмільника.Мене не хвилюють колуарні інтриги,я бачу реальні якісні зміни міста в кращу сторону.
    1.Тротуари
    2.Дошки оголошеннь
    3.Підрізані дерева.
    4.Ремонт доріг.(Вони будуть,коли казначейство гроші пропустить)\
    5.Зупинка “стара площа”, стала значно кращою.
    6.Площа біля Універмагу.
    7.Ліхтарі
    8.Збільшення кількості лавок

    І ще можу продовжувати….

  • Справедливий:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Небайдужий як завжди все перебільшив. Данний LEXUS-це LEXUS ES350 2006-2007 р.в.
    Ціна такого автомобіля 22-26 т. у.е.
    P.S. Доречі дуже розумний вибір автомобіля. Ціна-якість поза конкуренцією.

  • КАРКУША:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я не заперечую що щось робиться і місто змінюється! Але чому в школах поставили такі вікна що батьки переробляють? зекономили і за гроші зробили лавочки? Чи робін гуди вині?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Дозволю собі втрутитися в дискусію. Мене зацікавила теза щодо казначейства. Вірніше теза про те, що коли казначейство пропустить гроші – тоді й будуть дороги. Цю тему намагаються подати під таким соусом навіть в “Я та МІСТО”. Позиція зводиться до того, що, мовляв, в тому. що в нас погані дороги, винне казначейство, бо не пропускає гроші. Насправді це зовсім не так. Хто хоч раз мав задоволення працювати з казначейством і знає специфіку його роботи – мене зрозуміє. Казначейство ніколи не робить передоплату. Тобто теза про те, що казначейство притримує гроші і через це дороги не ремонтуються – не витримує критики. Казначейство працює післяплатою, тобто після того, як товар закуплено, послуги надано чи роботи виконано. На практиці це виглядає так: між сторонами укладається угода, роботи виконуються і на підставі акту виконаних робіт казначейство здійснює проплату. А не наоборот…)))
    У випадку з дорогами має бути так: оголошується тендер, його виграє якась організація, укладається угода, проводяться роботи, підписується акт виконаних робіт і тільки після цього казначейство може перерахувати гроші… По іншому ніяк…

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Кіотська протокол, згідно якого було виділено кошти на енергозбереження шкіл України, це дуже тонка тема.В Хмільник приїджала велика делегація з представниками інших держав і перевіряла відповідність дотримання програми та використання коштів, недоліків не знайшли.Знову Винен Грушко!Повірти там такій контроль що кожну гривню перевіряли…Шановний Віталій прошу Вас підготувати офіційний запит до відділу освіти м.Хмільника, чи проводились експертизи і чи правомірно змінувати конструції шкільних вікон за ініціативи батьків.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Основна маса доріг місцевого значення відремонтовані, залишилась дорога обласного значення.

  • Антоніо Ґрамші:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Комісія…делегація…недоліки не знайшли…кожну гривню перевіряли. Кожну гривню, може, й кожну бумажку перевіряли, але мова не йдеться про документи і купюри — мова йдеться про вікна в конкретних класах, де в результаті “оптимізації” буде знаходитись біля 30-ти дітей. От будуть ваші діти в тому затхлому класі сидіти і душитися, бо віконна форнітура не розрахована на еламентарну функцію провітрювання. Для технічного приміщення ці вікна згодяться, не зперечую, але для класу??? — явно не додумали і проявили халатність замішану на байдужості ті, хто приймав рішення про виготовлення саме таких вікон. Ви б до дому, в квартиру собі б таке вікно придбали? Уявляю реакцію вашої жінки після встановлення такого вікна вами в квартирі :))) Але ж в квартирі в одній кімнаті одночасно перебувають тільки 4-и, ну 5-ть людей, а тут 30-ть дітей маленьких. Уяляєте собі клас в квітні/травні, з сонячної сторони де сидить 30-ть першокласників. Відкриєш вікно повністю — протяг. Закриєш — задуха… Проблема є. І батьки її вирішують. Бо здоров*я дитини для батька/матері зовсім не “тонка тема” і куди важливіше, ніж рішення будь-якої комісії бодай міжнародної. І вирішути цю проблему вони будуть зараз, а не чекати рішення ще якоїсь комісія, чи то з Кіото, чи з Марсу, чи Альфа-Центаври ;)

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я сам навчався в 1 Школі, клас знаходився на 3 поверсі, вікна виходили на Міську раду, і навіть тоді коли були старі дерев’яні вікна в класі була неймовірна задуха до 14-00 годин дня, але тоді це нікого не хвилювало.В класі було 32 учні.Так і жили…
    А зараз знайшли занозу і роздувають її.Всі почали думати про дітей,до речі Антоніо, Ти за моїх дітей не переживай я сам за них подбаю.І Жінка моя теж 1 школу закінчувала і зможе порівняти умови як вчилась Вона, а як її діти.Всеодно зараз краще.

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Пане Том Круз, Вам потрібен крайній для надсилання запиту? ))) Чого б Вам самому не звернутися до управління освіти?))) І взагалі – чого Ви мене до тих вікон приплели?))) Моя донька не навчається в школі №4. але якби навчалася, то я обовязково б запитався в дирекції та управлінні освіти про це…))) До речі, якщо Ви все ж таки наважитеся запитатися про щось в освіті, то запитайте, чи відповідають встановленні вікна діючим санітарним нормам…)))

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Навіть не уявляю наскільки має бути викривленою псиxіка людини, коли йому говориться про можливий дискомфорт та ризик для сотень дітей, а він тобі – раніше було гірше. Що з людьми відбувається?(((

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Який ризик для дітей? Сотні установ працюють в Хмільнику з вікнами без функції провітрювання.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я не розумію чому проблема з вікнами стосується Грушка, є начальник відділу освіти Коведа Г.І.Це її прямий обовязок контролювати хід виконання робіт в школах.Її потрібно питати.А Василь Пилипович має відреагувати як Мер міста звільнити її.

  • Антоніо Ґрамші:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Пане Том ібн Круз. Ну Бог з ним — з вікнами. Батьки, яким вікна не подобаються, і яким не байдуже, що їхня дитина в задусі на уроках сидить — вікна перероблять. І поставить ті вікна, які справді відповідають санітарним нормам. І ніяка комісія навіть з Фудзіями їм не завадить. Адже їхні діти в школу ходять, щоб в класах знання отримувати, а не здавати нормативи із “Спортивної сауни***”.
    Власне хочу взнати вашу думку. Судячи з того пронумерованого списку з коментарями про казначейство — ви досить обізнані з “добрими справами” нашого міського голови.

    Як вам його ідея з деревами в дерав*яних ящиках? Економно це для бюджета міста? Креативно? Несподівано-прекрасно?

    ————
    Примітка (рос.)

    *** Спортивная сауна

    Спортивная сауна (сауна-спорт, банный спорт) — соревнование, суть которого заключается в том, чтобы дольше пробыть при большой температуре в сауне.
    Температура в парилке составляет 100—110 °C для мужчин, 90-100 °C для женщин. Каждые 30 секунд на каменки выливается пол-литра воды. Участникам запрещено касаться друг друга, поворачивать голову, вытирать лицо, опускать голову ниже плеч, закрывать глаза. Условия могут меняться в зависимости от конкретных соревнований.
    До соревнования допускаются трезвые совершеннолетние лица, прошедшие медосмотр. За ходом соревнования должен следить врач.
    Спортивная сауна традиционна для Финляндии. В финском городе Хейнола с 1999 года ежегодно проходят чемпионаты мира

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ідея з ящиками мені теж не подобається, думаю Василь Пилипович це теж визнає і з часом відійде від цієї практіки.Ящики гарно вписались тільки біля Міської ради.

  • Сашок:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    http://www.pravda.com.ua/news/2013/09/3/6997163/ Ще один. Везе ж комусь. Маю на увазі очищене від чесного мера місто. Коли до нашого черга дійде?

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Нічого я не перебільшив http://avtosale.ua/new_car/?CarAdvertType=0&Perform=1&markId=310&modelId=323&page=1
    А якби й перебільшив, то, на моє щире переконання, навіть за якихось “нещасних” “22-26 т. у.е.” далеко не кожний чиновник зможе обзавестися подібним Лексусом. В будь-якому випадку, витрати значно переважають доходи меншого Грушка.

    “Мобільні дерева”- чисто хмільницький винахід. Дуже зручно. За потреби можна в будь-якій точці міста за лічені години влаштувати лісо-парк, а коли знімуть з посади, то можна легенько “прихватизувати” не викопуючи ;)

  • XXL:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Шановний Tom Kruz зверніться за консультацією до виробників впластикових вікон, і взнаєте, що найдорожча частина цих вікон це запірна фурнітура. Саме вона дозволяє закривати, відкривати та ставити в положення провітрювання,і саме її відсутність може здешевити виріб. Мабуть це саме той випадок коли гроші було заплочено як за повноцінні вікна, але виробник здешевив їх вартість відсутністю запірного механізму а різницю в карман….

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Наскільки я памятаю першим власним автомобілем Василя Грушка був ВАЗ (десятка) чорного коліру.Це було приблизно 6 років тому.От Він її продав доклав коштів (кредити чи заощадження), та придбав авто вищого класу так відбулось не один раз….ось Вам весь етап.Ніякої сенсації я небачу.Молода освідчина людина котра прагне розвитку думаю в наш час спроможна легально заробити за 6 років 20-25 тис.Дол.Головне працювати, а не заздрити…

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Класний седан, нічого не скажеш. Але в якій організації є така можливість заробити стартовий капітал на покупку такого авто? Директора наших приватних структур в с/г виробництві на таких автомобілях не їздять а заробляють значно більше.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Я не експерт в вікнах,на тоє комісії котрі приймали роботу.Всіх все влаштувало.Гроші на цій програмі немогли відмити.Не той рівень.Це дуже серьозна програма, її контролюють всі чиновники починаючи з КМУ.

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    “Молода освідчина людина котра прагне розвитку…”))))))))) Томе, зав”язуй з коноплями)))

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Tom Kruz 3.09.2013
    Я сам навчався в 1 Школі, клас знаходився на 3 поверсі, вікна виходили на Міську раду, і навіть тоді коли були старі дерев’яні вікна в класі була неймовірна задуха до 14-00 годин дня, але тоді це нікого не хвилювало.В класі було 32 учні.Так і жили…
    Мені все ясно, це в ті часи у вас була порушена психіка і притормозилися розумові здібності, тому ви сьогодні несете таку ярість, щей свою дружину оговорюєте. А вона у вас зовсім по іншому думає і визнає, що сьогодкі умови для навчання в першій школі кращі ніж тоді коли вона навчалася. Так чому вони не повинні бути завтра кращі ніж сьогодні? Що ваші діти вже не навчаються? Так подумайте про своїх, моїх онуків. Жалкую, що не проживав в нашому місті, коли ви навчалися в першій школі я обовязково підняв би питання про дотримання санітарних норм в школі, порушення яких призвело до погіршення вашого здоровя.

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Так він щей коноплею бавиться? Да а а а а )))

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    “Молода освідчина людина котра прагне розвитку думаю в наш час спроможна легально заробити за 6 років 20-25 тис.Дол.Головне працювати, а не заздрити…”————-

    Я також з цим згоден. Але…. ЛЕГАЛЬНО (!!!) “заробити за 6 років 20-25 тис.$” “молода і освідчена людина” в нашій країні зможе лише за умови, коли вона працює НА СЕБЕ (тобто- займається ВЛАСНИМ (!!!) бізнесом), або є “елітним” чиновником (нардепом, міністром і т.п.). Державний службовець рівня начальника ветслужби району, члени сім’ї якого теж поголовно “дрібні” чиновники, такої суми ВІЛЬНИХ (!!!) коштів в Україні не заробить і за 100 років. А у випадку з “меншеньким” Вась-Вась, то додайте сюди ще цілий букет різноманітних Тойот, придбаних за цей же період, і хатинку за 50 000 баксів… Ось така арифметика.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Пане Leon мені Вас шкода, що слово “конопля” викликає в Вас посмішку.Можливо Ви придставник популярної політичної партії в.Хмільнику?

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Всі укранці, що пересуваються Москвичами, Тавріями, ВАЗами та отримують 2 тис.грн зарплатні – звичайні ЛОXИ )) Мабуть, вони просто не освідчИні та не прагнуть розвитку, оскільки не спромоглись за кілька років осідлати лєxуси ))

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ні Ви поляєтесь, просто в кожного з нас різні цілі. Незважайте.

  • Справедливий:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Державний службовець рівня начальника ветслужби району, члени сім’ї якого теж поголовно “дрібні” чиновники, такої суми ВІЛЬНИХ (!!!) коштів в Україні не заробить і за 100 років.

    26000:100:12=21,67$ в місяць. Думаю ,що це вже не така й велика сума.))))

  • Справедливий:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Небайдужий 3.09.2013

    Нічого я не перебільшив http://avtosale.ua/new_car/?CarAdvertType=0&Perform=1&markId=310&modelId=323&page=1
    Здається “трішки” перебільшив-
    http://auto.ria.ua/auto_lexus_es_11777299.htmlНебайдужий 3.09.2013

  • і шо?:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ніяка комісія ті вікна не перевіряла! І не їхали сюди японці дивитися на вікна. Кіотські гроші- не кіотські – вони йшли як і всі інші під програму з державного бюджету от і прикарманити їх, під завісою суворого контролю, комбінаторам і ” Молодим освідченим людинам котрі прагнуть розвитку, як і всі інші рази, як два пальці об той асфальт яким відремонтували ” Основна маса доріг місцевого значення відремонтовані, залишилась дорога обласного значення”. Ви, Том, або інвалід і нікуди не виходите з квартири будинку перших поверхів ( бо ж і ліфти їздяють відремонтовані, напевне ), і спостерігаєте за всім на вулиці через справлене за кіотським протоколом вікно, або одна з тих самих Молода освідчина людина котра прагне розвитку, і їздяєте на такому собі лєхусі і Вам до самої раки стан доріг на периферії і якість їх ремонту, адже поміняти машинку завше легше буде як стати в позицію до власників міста.

  • жора:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Том круз, ти що охренів про які заздрощі верзеш? То як в анекдоті як ви купили бентлі? В мене перед бентлі був лексус, я його дуже вигідно продав і купив бентлі. Добре а лексус? А перед лексусосм був мерседес я його також вигідно продав навіть недокладаючи купив лекс.. Добре а мерседес де взявся? Перед мерсом був фольксваген, а перед фольцом опель, перед опельом-десятка, перед десяткою мотоцикл, перед мотоциклом велосипед і все те я так удачно продавав що при новій покупці ще й кошти лишались… Ну добре а велосипед де ви взяли? А тут вже хрен вам за велосипед я вже відсидів)))))))))).Коли людина прагне до чогось , це цілком нормально, а от красти та жити на широке копито то трішки різні речі! Зваж ще на одну річ , вони не бізнесмени а банальні злодії, у яких окрім як красти мізків ні на що невистачає.

  • Хмільничанин:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Спеціально для Tom Kruz

    http://tvi.ua/new/2013/05/20/naslidky_rozsliduvannya_tvi_mvs_vidkrylo_kryminalni_spravy

    http://tvi.ua/new/2013/04/02/yak_chynovnyky_rozporyadylysya_dvoma_milyardamy_zelenenykh_investyciy_z_yaponiyi

    А за те, що Вася з Петьою очі закрили на неякісні вікна отримали свою долю. І хер з тими дітьми. Нехай душаться.

  • Хмільничанин:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Згоден з LEON, Tom Kruz’у потрібно більше дихати свіжим повітрям аби вилікувати травму спричинену гіпоксією. Нажаль дерев у місті скоро не залишиться і кисню стане менше – тоді всі станемо мислити як Tom Kruz. Ось і секрет задумки нашого славного очільника.

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Tom Kruz 3.09.2013
    Пане Leon мені Вас шкода, що слово “конопля” викликає в Вас посмішку. Можливо Ви придставник популярної політичної партії в.Хмільнику?
    Жаль але не знаю,яка політична партія в.Хмільнику популяра а тим більше, як вона повязана з “коноплею”.

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Основна наша проблема не дороги і не вікна,а суспільство ми не поважаємо думку і позиції інших, так можливо щось робиться не так швитко, не так якісно…Але за той проміжок часу який працює новий очільник міста Міська рада стала більш доступнішой для місцевого населення, ніж була раніше.

  • Тигриця:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Tom Kruz, як я Вас розумію….

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    “Основна наша проблема не дороги і не вікна,а суспільство”)) 100% вірно!!! Можна змиритись з багатьма неадекватними вчинками, речами та особами (з пам”ятником розваленій xаті, з роздовбаними дорогами, з переповненими класами, з недовікнами для дітей, з чиновниками-злодюжками, з безграмотним міським головою, з його заступником дебілом, з журналістом-прошмандовкою, з депутатами-мудаками, з втратою перспектив розвитку міста та з іншими ганебними явищами ), а згодом і звикнути можна до цього, як до xвороби, що має пройти сама собою. Але як не задатись питанням, що кілька зальотниx ушльопків розбазарили землі міста, міста, яке наші діди-прадіди, батьки створювали для нас, тобто для наступниx поколінь. Через роки виростуть наші діти, які матимуть можливість створити власне житло, але перед ними виникне проблема відсутності землі… І з часом ми змушені будемо викуповувати НАШУ землю, яка належить нам логічно та по закону, в циx татар і вже за їxніми цінами… Отже, купа рабів, що мріють дожити до статусу наближеного сраколиза не можуть бути суспільством… стадом, так! А з приводу доступності досить яскраво був виступ (крик душі) однієї мешканки нашого міста http://www.youtube.com/watch?v=8MNUyAOtFGI

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Бідолашні :)
    А чим це, цікаво, “Міська рада стала більш доступнішой для місцевого населення, ніж була раніше.”? До неї трамвай пустили чи метро прокопали? :) Скільки себе пам’ятаю, ніколи не відчував жодних перешкод для того, щоб потрапити до міської ради та будь-якої її посадової особи….

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    А взагалі, чим виміряється доступність нашої міської ради для населення міста?

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Всі проблеми міському голові створюють перший заступник та начальник відділу освіти.Якби з його боку відбулись рішучі дії 50% людей котрі його критикують поміняли своє ставлення.Рештою команди можна пишатись!

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ніякиx проблем вони йому не створюють. Такиx працівників тримають як громовідвід, а зчасом когось з ниx і злити можна. І варто віддати належне “босу”, як комбінатору, в тому, що він дуже вдало підібрав такий контингент до мр, який в житті не зміг би потрапити на ці посади при більш-менш нормальному керівнику… А тому ці недопосадовці зубами будуть гризти все та всіx, при відчутті небезпеки.

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    “Рештою команди можна пишатись!”———-
    А там є команда?! Не помітив… Щось дуже схоже організоване злочинне угрупування дійсно є:
    1. Пахан (який повністю керує процесом, але на публіку “вмикає дурника”, щоб це приховати);
    2. “Шістка” пахана (який виконує за пахана всю брудну роботу і прагне показати публіці, що процесом керує саме він, а не пахан);
    3. Подєльнікі пахана (які отримують за допомогою пахана бюджетні кошти, земельні ділянки, комунальне майно, тощо, частину вартості яких повертають потім пахану у вигляді відкатів);
    4. “Рупор” пахана (який всіма силами намагається створити у публіки враження того, що в місті все “красіво”, а пахан, хоч і не ідеально і не зовсім законно, але “хоч щось робить”);
    5. Група “опущених” (яким не важливо що робити і на кого робити, аби лише не втратити посади, зарплати чи шансу отримати земельну ділянкою або якусь іншу коврижку).
    Ким там можна пишатися?….

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Томік, зав”язуй свої творчі коментарі, а то це виглядає, як ведмежа послуга. Чи ти засланий руйнівник-провокатор?))))

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Провокую я лише Вас.

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Так отож, нас… Але Ж гірше від циx провокацій кому?))

  • Tom Kruz:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Повторюсь, це лише моє бачення і мої роздуми, Ви маєте право на них не реагувати.

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Зацікавив мене коментар Хмільниччанина, вірніше ті посилання. які він надав. Виявляється. що до свого звільнення пан Якубовський навіть відвідував Хмільник і схвально відгукнувся про встановленні вікна. Ось, будь-ласка: http://pravo-hm.org.ua/my-budemo-robyty-vysnovky-pislya-pryjomu-robit-tehnichnym-nahlyadom-skazav-holova-ahentstva-ekoinvestytsij-pro-sytuatsiyu-z-viknamy-v-shkolah-hmilnyka/

  • Ramirez:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    А чого це ті, хто працюють і дорожать своїми робочими місцями, раптом стали “опущеними”? Їм що, звільнятись з посад, бо дії МГ і ЗМГ суперечать їх власним переконанням? Уявляю, якби так було у всіх установах – ай, директор школи мудак, пишемо всі заяви на звільнення! ))

    Вони заручники ситуації і якщо вже дивитись на них через призму тюремної ієрархії, то скоріше їм підходить каста “мужиків” (це та категорія, яка не йде “в отріцалово”, дотримується правил установи і підкорюється “вертухаям”) :))

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    “Їм що, звільнятись з посад, бо дії МГ і ЗМГ суперечать їх власним переконанням?”

    Чого це зразу звільнятися? Хіба хтось забороняє сумлінно робити свою роботу і, керуючись законом та власним сумлінням, не виконувати неправомірних, а то й просто дурнуватих вимог керівництва? Ніхто не забороняє, а Конституція і закони України навіть зобов’язують службовців саме так і чинити. Ось тільки чомусь серед чиновницької братії я таких людей не спостерігаю… Може вам, пане Раміресе, відомі протилежні приклади? То поділіться. Мені б було приємно почути про випадки проявів громадянської мужності в чиновницькому середовищі Хмільника.

  • Ramirez:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Не будемо вдарятись в казки. Такі випадки взагалі в людській сфері (не важливо якої країни) дуже поодинокі, і, як правило, не обростають славою, на яку так розразовує повсталий проти системи чиновник. Аплодисменти, як то кажуть, – і тиша. Якби ще було куди відступати (бізнес власний чи щось подібне, що згодилося б в якості запасного аеродрому)то так, а якщо більшість працівників МР годує дітей з чесно заробленої з/п – то тут явно не до героїзму.

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    «Враження від проведених робіт у двох школах Хмільника, у яких наразі ще продовжується встановлення вікон, непогані, проте ми будемо робити висновки після прийому робіт технічним наглядом….- заявив голова Державного агентства екологічних інвестицій Владислав Якубовський, коментуючи ситуацію з встановленням вікон в двох школах Хмільника в рамках Кіотського протоколу.
    Заявити заявив, прийняв участь в розкраданн грошей за що його звільнили і
    дякуючи байдужості всіх тих, які подібні Tom Kruz, сьогодні батьки за власний кошт проводять ремонтні роботи вікон. А де результати роботи технічного нагляду?Чому Владислава Якубовського звільнили а Коведа, петя і вася продовжують деребанити бюджет міста. Tom Kruz, це що так повинно бути?

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Не погоджуюся з Раміресом. Справа в тому, що чиновник, як і будь яка інша особа, завжди має право вибору: потурати чи не потурати не зовсім законним вимогам вищого керівництва… І скористатися чи не скористатися чим правом залежить виключно від чиновника. Хіба директори шкіл не знали, що в класах навчається близько 40 учнів, що є порушенням закону? Чи може цього не знала Коведа? Чи може ніхто не знає, що на кладовищі щось будується без жодних дозвільних документів? Чи може ніхто не знав з чиновників, що памятник Матері встановлено без ЖОДНИХ дозвільних документів? І таких прикладів можна навести ще багато…
    То ж наголошую, що в чиновника завжди є право вибору – дотримуватися закону і сумлінно виконувати свої посадові обов’язки, чи мовчати, прикривати і ставати співучасниками порушень та злочинів… І Не варто тут прикриватися дітьми чи місцем роботи. Тут повинні використовуватися такі критерії, як порядність, честь та гідність…

  • Ramirez:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ну якщо мова про керівні посади, то так, можливо. Але наскільки я зрозумів, розмова вище йшла про всіх батраків з МР, які дорожать зарплатою.

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Ramirez, до чого оце ваше пересмикування фактами, керівні посади чи батраки з МР, вони всі державні службовці і чиновники. Віталій доступно сказав, що чиновник, як і будь яка інша особа, завжди має право вибору: потурати чи не потурати не зовсім законним вимогам вищого керівництва… І скористатися чи не скористатися цим правом залежить виключно від чиновника. Якщо ти чиновник працюй, сраколизам на державній слухбі місця не повинно бути.

  • Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    В продовження теми про чиновників:
    http://durdom.in.ua/uk/main/article/article_id/18640.phtml?utm_medium=facebook&utm_source=twitterfeed

  • Пронира:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Все вірно, саме “опущені”. І теперішня влада тут ні до чого. Нормальний спеціаліст з відповідними знаннями, з повагою в колективі, з почуттям гідності, що набувалось виxованням з дитинства, ніколи не буде віднесений до такої касти, оскільки своєю роботою, поведінкою, вчинками навіює певний остраx на керівника-дурня, який перш ніж зробити западло, 100 разів поміркує, чи варто… А серед того сміття, що сновигає коридорами мр такиx практично немає або вони ще не розкриті. Чого варті лише деякі “спеціалісти”, якиx постійно опускали при Бойку, приютили при Мельничуку, витирають ноги при ветеринару… а воно, падло, мов бур”ян при будь-якій погоді проростає аби до пенсії дотягнути і, при чому, завжди готовий до черговиx підсрачників. Як таку істоту можна назвати?

  • жора:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Дуже просто музичний інструмент барабан))))))))))

  • і шо?:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    барабан – то не музичний інструмент, то пристосуванець…

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Барабан то такий музичний інструмент, який може пристосуватися в будь якому оркестрі.

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Прочитав тільки що прикол:
    ВОТ ИНТЕРЕСНО – ПОЧЕМУ ДЕПУТАТЫ НЕ ДЕЛАЮТ РЕМОНТ В АДМИНИСТРАЦИИ ЗА СВОЙ СЧЁТ?… А РОДИТЕЛИ В ДЕТСКИХ САДАХ И ШКОЛАХ ОБЯЗАНЫ!

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

    Цитата місяця, хоча він, ще не закінчився. Вищий пілотаж.

Обсуждение закрыто

Войти