ВАРТІСТЬ ПРОЇЗДУ В МАРШРУТКАХ ХМІЛЬНИКА МОЖЕ ЗРОСТИ НА 50 КОПІЙОК

taxiВартість проїзду в маршрутках Хмільника, яка зараз складає 2 гривні, може зрости на 50 копійок. З ініціативою щодо підвищення вартості проїзду виступили перевізники, які здійснюють пасажирські перевезення на території міста.

Ще в грудні 2013 року, перевізники звернулися з листом на ім’я міського голови Василя Грушка з остаточними розрахунками витрат та рентабельності перевезень. На думку перевізників бажаної рентабельності можна досягти, підвищивши вартість проїзду до 2,50 гривень.

На думку міської влади, саме теперішня вартість проїзду в 2 гривні є головною причиною того, що послуги з перевезення пасажирів в місті Хмільнику надаються «несвоєчасно та неякісно і не в повному обсязі» (цитата з аналізу регуляторного впливу).

Таким чином, якщо виконавчий комітет Хмільницької міської ради погодить підвищення вартості проїзду, хмільничани будуть сплачувати на 50 копійок більше за проїзд в маршрутках міста.

До речі, підвищення вартості проїзду до 2,5 гривень не торкнеться дітей до 14 років: як і раніше вони сплачуватимуть 1 гривню за проїзд в дні шкільних занять.

Комментарии

  • Егорка:

    Ваша оцінка: Thumb up 10 Thumb down 2

    А ЩО ДО ПЕВНОГО ЧАСУ ПОСЛУГИ  ПРИ ВАРТОСТІ 2 ГРН НАДАВАЛИСЬ ЯКІСНО?  ЩО ВКЛАДАЄТЬСЯ В ПОНЯТТЯ ЯКОСТІ?

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 13 Thumb down 3

    Нехай перевізники обгрунтують свою пропозицію,  нададуть калькуляцію розрахунків в ЗМІ. Громада міста і району ознайомляться і вискажуть свою думку.  Для народу  заморозили зарплати, пенсії, обмежили соціальні гарантії і ми це розуміємо. і затягуючи пояси  надіємося, що це тимчасові міри. А перевізників це що не стосується?))) Крім підняття вартості проїзду існують інші методи, які є можливість застосувати. На зупинках повісити графіки руху маршруток, зменшити частоту їх руху це дасть змогу економити пальне і. т. п., і головне запевнити населення, що це тимчасові міри і народ зрозуміє і вибачить навіть незручності.  Мислити необхідно по іншому, перед тим, як зайти до мера по питанню підняття вартості проїзду в маршрутках необхідно згадати, що він і його сімя маршрутками не їзде.

  • LEON:

    Ваша оцінка: Thumb up 6 Thumb down 2

    Хмільник вже завтра може залишитися без маршруток. Перевізники вимагають термінового збільшення вартості проїзду до еконоиічнообгрунтованих. …девальвація гривні у Хмільнику…   …збільшення вартості проїзду до 2,50-3.00грн.  Перевізники…не випустять автобуси на маршрути. Фахівці міськвиконкому проводять переговори із власниками маршрутних таксі щодо врегулювання ситуації. Ці та ряд інших погроз викладено в газеті “Я та місто”. Сергій Миколайович Панаскевич, редактор і власник газети “Я та місто”, так він велично  підписався під однією із своїх статей, не усвідомлює того, що своєю статтею підбурює людей і нагнітаєте ситуацію в місті.  Він навіть не замітив. що у рубриці “Міськвиконком інформує:”, яка розмішена поряд з його пасквілем про погрози мерського сраколиза, розміщено проект рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 09.02 2011 р.№ 60 “Про погодження вартості проїзду на міських маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі у місті Хмільнику””в якому в п.1.1 зокрема записано: Погодити вартість проїзду в міських маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі у місті Хмільнику у сумі 2.50 грн., а для дітей шкільного віку до 14 років в дні шкільних занять в сумі 1.0о грн. з01.06.2014 року. Невже він не розумі, що робить? Перевізники ультимативно вимагають підняття тарифів. А чи обєктивні вони і обгрунтовані. що робить влада? В статті дається “обгрунтована” відповідь, фахівці міськвиконкому проводять переговори із власниками маршрутних таксі і як результат домовилися про проек рішення виконкому. Коли вони вели ці перемовини? Тут і дивуватися непотрібно , невже Колосінський може до чогось іншого додуматися? Все, що він може зробити, це списати проект рішення з 2011 року. Коли горе редактор почне спочатку думати а потім викладати свої думко на папері? Склалося враження. що думає поноскевич тим місцем. яким нормальні люди сидять на стільцях?

  • SOS:

    Ваша оцінка: Thumb up 5 Thumb down 3

    Мабуть голова спілки перевізників Паламарчук, готує Васі черговий подарунок, тож і вирішив підзбирати грошенят з простих людей . Бензопилку дарував, медаль “Кращому меру” дарував, тепер мабуть електровіника подарує. 

  • Опозиціонер:

    Ваша оцінка: Thumb up 11 Thumb down 3

    Я пропоную такі кроки:
    1. Видати всім перевізникам номерні квитки по 2-00 грн. 
    2. Всім людям бути свідомими і при оплаті за проїзд обов’язково вимагати від водіїв ці квтки.
    3. З числа небайдужих активістів виділити на кожну маршрутку по одному представнику, і щоб вони їздили в маршрутках протягом тижня. І слідкували за тим, щоб водії видавали всім квитки.
    От побачите, що виручка маршрутників підніметься в декілька разів. І ось тоді нехай обгрунтовують підняття цін за проїзд.

  • Віталій:

    Ваша оцінка: Thumb up 5 Thumb down 4

    Досить гарна пропозиція, але й навіть, коли буде вжито таких заходів, все одно залишаться можливості, щоб сфальсикувати реальний пасажиропотік. Наприклад, можна перед “офіційним” автомобілем запускати резервний, який, фактично, “збриватиме” пасажирів. І коли маршрутка з активістом під’їжатиме до зупинки, то пасажирів буде набагато менше, ніж буквально за 2 хвилини до цього… Бо з інтервалом в 2 хвилини тут вже побувала резервна маршрутка. яка й збрила пасажирів…))) Це певним чином можна проконтролювати, якщо активісти будуть стояти ще й на самих зупинках… Але це занадто великий людський ресурс…
     

    • Опозиціонер:

      Ваша оцінка: Thumb up 2 Thumb down 1

      Пасажири повинні обов’язково вимагати у водіїв квитки.
      Ці квитки потрібно пронумерувати проштампувати та видати перевізникам.
      Отже, якщо будуть підставні маршрутки без квитків, то люди це побачуть.

      • Віталій:

        Ваша оцінка: Thumb up 1 Thumb down 0

        Справа в тому, що досить значній частині пасажирів абсолютно байдуже, чи видають їм квитки… 

        • Опозиціонер:

          Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

          Може й так. Але мабуть їм не байдуже, що з них хочуть брати за проїзд більше. І вимагаючи квиток, вони б могли вплинути на підняття ціни.

          • Віталій:

            Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

            Мушу Вас розчарувати… Більшості справді байдуже… Більше про це може розповісти пан Олександр Вознюк, експерт нашої організації, який свого часу координував проведення громадської експертизи, що стосувалася пасажирських перевезень в місті Хмільнику… Ось тут трішки про це є: https://pravo-hm.org.ua/hmilnyk-perehodyt-do-praktychnyh-krokiv-hromadskoho-kontrolyu/

  • Наполеон Дреженковський:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 5

    Я не спеціаліст у таких тонкощах, але скажу свою думку, що калькуляцію перевізники можуть сфальсифікувати. Тут необхідній незалежний професійний і громадський аудит, перевізники хотять підвищення ціни, ось нехай і замовляють послуги аудиторів. Можна ще звернутися до компетентного органу по контролю за цінами який якщо можливо не уповноважений прямо впливати на цю ситуацію тот хоча би надасть свої рекомендації з цього приводу.   Я дуже сумніваюся, що зараз в цей момент збільшилися витрати на пальне і запчастини Взагалі це корупція посадовці отримають відкат, а перевізники скориставшись приводом що в країні погіршилася економічна ситуація і девальвація гривні хочут нажитися. А стосовно пільговиків то це дискримінація і порушення законодавства (одне пільгове місце можна безкоштовно, а інший має платити). Заморозили зарплати то нехай заморожують вартість проїзду.

    • Віталій:

      Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

      Рішення про погодження нової вартості є регуляторним актом. Особливістю регуляторної політики в нашій державі є збалансованість інтересів бізнесу, влади та громадськості… І це правило має бути непорушним. Для того, щоб забезпечити врахування пропозицій від громадськості, закон визначає, що після оприлюднення проекту рішення, в нашому випадку про погодження нової вартості проїзду, всі бажаючі можуть надсилати свої пропозиції щодо такої ініціативи. А орган влади має обов’язково врахувати такі пропозиції під час прийняття остаточного рішення, або вмотивовано такі пропозиції відхилити…
      І щоб мотивація громадськості про те, що таке рішення є невиваженим і порушуватиме баланс інтересів була змістовною та аргументованою. справді потрібно проводити незалежний аналіз. Варто обрахувати витрати, пасажиропотік, запропонувати альтернативний варіант вирішення цієї проблеми (бо може виявитися, що перевізники справді мають збитки…). 
      До речі, не варто привязувати теперішній скачок цін до такої ініціативи. Останній раз вартість проїзду підвищувалася, якщо не помиляюся, 2 роки тому. І відстежувати зміну вартості палива та запчастин варто саме за цей період, а не за останні 3 місяці… 
       

  • Егорка:

    Ваша оцінка: Thumb up 2 Thumb down 0

    http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1146-09
    це методика розрахунку тарифів

  • Крем:

    Ваша оцінка: Thumb up 2 Thumb down 8

    Интересно когда люди в горисполкоме начнут работать для простых граждан. А то сейчас бизнес захотел 2,5 грн за проезд, а дегенераты в горисполкоме им на блюдечке все носят. Подстилки! Как говорил Янык их детей нужно ЛЮСТРИРОВАТЬ.

    • Віталій:

      Ваша оцінка: Thumb up 1 Thumb down 0

      Не думаю, що в цьому випадку варто нарікати саме на чиновників… Вони діють в межах законодавства. До них надійшла пропозиція від перевізників щодо підняття вартості, а також обгрунтування, чому вартість потрібно підняти… Влада підготувала проект рішення і оприлюднила його… Одночасно давши можливість громадянам висловити свою позицію… Якщо громадяни вважають, що для підняття вартості проїзду немає жодних обгрунтувань, то вони мають це продемонструвати в такий же спосіб (або інший, який не поступається йому), як це зробили перевізники… Тобто аргумент на аргумент… І якщо аргументи громадськості виявляться більш обгрунтованими, то влада має врахувати такі пропозиції, або ВМОТИВОВАНО – відхилити… Ви ж розумієте, що проект рішення можуть не затвердити… 
      Але якщо громада, як завжди, виявиться без’язикою та нездатною провести аналіз та аргументовано довести, що вартість проїзду не варто піднімати, то хто ж їй винен?)))

  • володимир:

    Ваша оцінка: Thumb up 7 Thumb down 2

    Насам перед перевізники мають надавати якісні послуги, автобуси мають бути достойні! Чомусь коли ви йдете до ресторану то вимагаєте чистого посуду і смачної їжі , а так вже прийнято що маршрутка може бути зашмаркана, тоді виникає питання те що вони надають не є послуги? Бідний Бонсевич скучив за тими часами коли нещасний рафік за місяць давав 5-6 тис. $)))))  Рахую спочатку потрібно навести порядок з тією рухляддю, а потім і про підвищення тарифів говорити. Часи коли їздили на підводах і торгували на ящиках повинні піти раз і на завжди…

    • Віталій:

      Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

      ))) Хочу відмітити один момент (хто в темі – пропоную виправити, якщо я не правий). На скільки я памятаю, то в аналізі регуляторного впливу рішення про попереднє підвищення вартості проїзду було зазначено, що підвищення вартості призведе до заміни рухомого складу автопарку. Таке ж саме є й в цьому аналізі регвпливу… А хто знає – змінився той автопарк чи ні? В період від останнього підвищення вартості?

  • хз:

    Ваша оцінка: Thumb up 1 Thumb down 0

    згоден поїздити неякісно, але тільки за 2 грн.)

  • Горан:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 4

    будут підвищувати до 2.5 грн то ВСІМ скати поріжемо зо два раза і успокоються

  • Мирон:

    Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 1

    хай спочатку дають людям квитки при оплаті, а то просиш квиток а воно як баран на тебе дивиться, ще й хамить. ЗА ЩО ПЛАТИТ БІЛЬШЕ ??????????????
     

  • Іванка:

    Ваша оцінка: Thumb up 2 Thumb down 1

    правильно люди пишуть, водіїї хами всі, я до нього як до людини, а в увідповідь один мат. Не буду платити більше і думаю багато з цим згодні! Хай дають нам квитки і вчаться говорити як люди! 

  • Микола В.:

    Ваша оцінка: Thumb up 3 Thumb down 1

    Чого це ми в містечку з населенням біля 20 000 повинні платити наваіть і 2 грн, тоді як 2 грн сплочують люди в містах з населенням поняд 200 000. чому ? і нас що більше ніж тисяча  грн мінімалка ? чи ми в іншій країні живемо ? чи може в нас середня з/п по 5000 грн як і містах де сплачують по 2 грн (Горліка 250 000, Чернівці 250 000, Біла Церква 200 000, Луцьк 200 000, Кременчук 200 000 і ніші) я такої нахабності від цих горе-підприємців перевізників ще не бачив. 
    чому ми маємо платити більше ?

  • Вован З.:

    Ваша оцінка: Thumb up 3 Thumb down 0

    підтверджую, що вартість в 2.5 грн не обгрунтована, так як мій брат в Бердянську з населенням 110 000 вартість проїзду 2 грн і ніхто збільшувати не збирається, навпаки говорять після революції є бажаючі перевізники на ціну 1.5 грн. Давайте запросимо інших перевізників які мають бажання перевозити нас за 1.5-2 грн а ці зажерливі хай стоять в гаражах.

  • Сергій С.А.:

    Ваша оцінка: Thumb up 22 Thumb down 0

    Шановні Хмільничани, я представник приватного підприємства “ІнтерЛьвівТранс” ми готові здійснювати перевезення жителів міста Хмільника з вартістю проїзду 1.5 грн і обіцяємо в договорі зазначити про не збільшення вартості протягом 2 років. Просимо владу м.Хмільника піти нам на зустріч і ми про все домовимся. Відкатів платити не будемо !

    • юрій:

      Ваша оцінка: Thumb up 1 Thumb down 0

      Скажіть будьласка які у вас автобуси

    • Wiliia:

      Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

      Я би дуже хотіла з ВАМИ звязатись, тому що вважаю Вашу пропозицію слушною – вже немає сил змагатись з повітряними вітряками!!!! Протяжність міста невелика і підвищувати тарифи СЬОГОДНІ – це жах для жителів міста і району!!!!

  • перевізник:

    Ваша оцінка: Thumb up 8 Thumb down 3

    Якщо нинішніх перевізників не влаштовує  стара ціна,то нехай затягнуть пояси і меньше витрачають на своє жирування.Всі знають на яку ногу вони живуть.А якщо ні то нехай звільнять маршрути і інші люди будуть здійснювати перевезення!

  • Сергій С.А.:

    Ваша оцінка: Thumb up 13 Thumb down 2

    94 шт “Богдан” і з десяток інших. З Богданів 18 (2004-2009 р.в.) можу запропонувати для перевезення – на данний час вони не задіяні.

    • Марко:

      Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

      Скажіть, будь-ласка, як з Вами можна зв’язатися для обговорення данної пропозиції, щодо перевезення пасажирів та вартості ( якщо вона актуальна на даний час)? Чи маєте змогу Ви (чи Ваш представник), відвідати сесію МР 22 квітня? 
      Дякую за відповідь.

    • Wiliia:

      Ваша оцінка: Thumb up 0 Thumb down 0

      ШУКАЮ ВАС ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ – ЗНАЙТИ НЕ ВДАЄТЬСЯ – ПЕРЕДЗВОНІТЬ на моб 097-333-8752 БУДУ ДУЖЕ ВДЯЧНА!!!!!

  • Олександр:

    Ваша оцінка: Thumb up 4 Thumb down 7

     А чому ви тут всі обурюєтесь? Скажіть а чи готові мешканці які їздять маршрутками контролювати послуги з перевезень? Я впевнений що ні. Більш того я впевнений що на громадські слухання прийдуть кілька чоловік, а іншим байдуже яка та ціна буде. Ну не готова громада сьогодні до контролю послуг на маршрутних перевезеннях. Щоб щось змінити потрібно не лише – людям цього хотіти а критичній масі людей, тоді перевізник відчує це та буде здійснювати зовсім інший підхід до надання послуг та тарифної політики.
     

  • Серж:

    Ваша оцінка: Thumb up 4 Thumb down 2

    Ну ці хапуги перевізники знахабніли їм мало 2грн!!! Да знаю кількох з них наприклад клан Бонсевичів – такі бідні один на тойоті, другий на соренто третій тестьок на мондео, судя з їх машин важко їм. Пора гнати їх з міста, а то дозвіл оформлений на 1 го автобуса, а їздить 10 лахів!!!

  • Наполеон Дреженковський:

    Ваша оцінка: Thumb up 2 Thumb down 1

      У Киеві проїзд у маршрутках коштуе 2-3 грн., залежно від маршруту та незважаючи на те, що там плануеться підвищити проїзд на 1 грн.,  кілометраж не зрівняти з Хмільником, тому пропоную предствникам громадськості та перевізни, які обіцяли здіснювати перевезення за меньшу ціну ініціювати проведення конкурсу на здійснення перевезень з метою заміни перевізників.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Войти